Vorige Volgende

Start schooljaar 2020-2021

— 29 augustus 2020

Het luie leven loopt ten einde. De wekker gaat weer aan, want het nieuwe schooljaar staat voor de deur. Wij hebben er weer zin in!

Het team van het Anker hoopt dat u van de zomervakantie heeft genoten en is benieuwd naar alle vakantieverhalen die de kinderen de eerste schooldag te vertellen hebben.

De eerste weken van dit schooljaar staan in het teken van groepsvorming. Tijdens deze “waarde(n)volle” weken leren we elkaar beter kennen en bepalen we met elkaar hoe we in de klassen invulling geven aan de waarden van het Anker. We gaan er met elkaar een heel fijn jaar van maken!

Het leerlingaantal – gemeten op 1 oktober – over de afgelopen jaren vindt u hieronder in schema. We zien sinds enige jaren dat het leerlingaantal in Nederland terugloopt. Gelukkig is het leerlingenaantal op onze school stabiel en mogen we juist weer wat meer nieuwe kleuters verwelkomen waardoor er weer groei is ontstaan.

Extra informatie

Test test